مطالب مفید نت

ساخت وبلاگ
 راهنمایی نهایی برای سفر ارزاناگر در یک قایق باشید چکار می کنید؟ وقتی اولویت بندی بودجه شما است، با استفاده از 20 راهنمایی که در ذیل ذکر شده است شما می توانید موجودی بانکی خود را در هنگام سفر افزایش دهسد، بدون اینکه کار کنید! حال باید چه کار کنید ؟
خیلی کارها
بنابراین تمرکز امروز بر یادآوری این نکته است که "برای سفر کردن نیاز نیست که حتما ثروتمند باشید" و همچنین به بحث در مورد تمام روش هایی که می توانید با استفاده از آنها سفر تقریبا رایگانی داشته باشید می پردازیم. برای اینکار به پول زیادی نیاز ندارید. حتی اگر شما درآمد کمی داشته باشید و یا اینکه بدهکار باشید، هنوز هم راههایی برای سفر به خارج از کشور برای شما وجود دارد. اگر احساس می کنید که بدون صرفه جویی در پول و پس انداز آن برای خود نمی توانید به سفر خارج از کشور بروید، از این راهنمایی ها که برای داشتن سفری ارزان، فوق العاده هستند پیروی کنید.
کار در خارج از کشور- از کار خود به اندازه کافی پول در نمی آورید؟ چرا یک کار خارج از کشور را انتخاب نمی کنید؟
فرصت های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید، این کار برای شروع زندگی حرفه ای شما نیست، بلکه راهی برای کسب پول برای سفر خود می باشد. 
در اینجا برخی از مشاغلی که شما می توانید از آنها برای تامین مالی سفر خود استفاده کنید را نام می بریم:
 
  • متصدی بار
  • کارگر هتل
  • پیشخدمت
  • کارگر مزرعه ( که در استرالیا و نیوزیلند بسیار محبوب می باشد)
  • مربی شیرجه ( نیازمند داشتن برخی از گواهینامه ها می باشد)
  • راهنمای تور
  • کارگر کشتی
  • کارگر کازینو
  • کارگر فصلی در اسکی
  • کارگر قایق تفریحی
 
بیشتر افراد اینطور تصور می کنند که کار کردن در خارج از کشور به دلیل اینکه اغلب به عنوان یک گذینه با دستمزد کم شناخته می شود، سخت به نظر می رسد. اما اینطور نیست. یا اینکه بعضی از افراد تصور می کنند که این مشاغل نیازی به مدارک تحصیلی یا گواهینامه های خاصی ندارد. اینطور نیست. به سابقه کار نیز نیار دارد. آیا شما قصد گرفتن دفتر کاری با درآمد بالا را دارید؟ نه. یکی از گذینه ها برای پرداخت صورت حساب های سفر پیدا کردن شغل هایی با دستمزد های پایین است. بله. من اقشار زیادی از مردم را در کشورهای غربی و غیر غربی ملاقات کرده ام که بودجه سفر خود را از این راه پیدا کرده اند.
یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد جهت سفر خارج از کشور، اموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشد. با استفاده از آموزش می توانید پول زیادی بدست آورید، من هزینه سفر خود را زمانی که در تایلند بودم تامین کردم، همچنین دوستانی داشتم که کره جنوبی را با ده ها هزار دلاری که از طریق آموزش زبان انگلیسی کسب کرده بودند ترک کردند. در حال حاضر تقاضا برای اینگونه از شغل ها زیاد می باشد و حتی بسیاری از شرکت ها در آسیا هزینه پرواز شما را نیز پرداخت می کنند.
 [عکس: 6xZAyFr.jpg]
گشت و گذار نیمکتی یا Couchsurfing - این سرویس مسافران را با مردم محلی که مایل به ماندن آنها در خانه به صورت رایگان می باشند پیوند می دهد. با استفاده از این گذینه شما مجبور نیستید که هزینه ای برای اقامت خود پرداخت کنید. سالها پیش من در مورد مردی  خواندم که سال های زیادی را با روش گشت و گذار نیمکتی در سفر گذرانده است. من هم حدود 10 بار از این سرویس استفاده کرده ام و هر بار از دیدن مردم شگفت زده می شدم. گاهی اوقات به شما یک اتاق یا نیمکت و گاهی اوقات یک تشک بادی می دهند اما مزیت آن این است که رایگان است.
 
سرجاده ایستادن وبا ژست جهت خود را نشان دادن-  اینکار در بسیاری از نقاط جهان از جمله امریکا مرکزی، اسکاندیناوی، شرق اروپا، استرالیا و نیوزیلند کاملا عادی است.من در کشورهای انگشت شماری این کار را انجام داده ام.
 
تورهای پیاده روی رایگان- می خواهید چیزهایی در مورد شهری بدانید و از مکانهای دیدنی اصلی آن بازدید کنید؟ به یک تور پیاده روی رایگان بپیوندید. شما می توانید آنها را در 90 درصد از شهرهای اصلی اروپا، شهرستانها بزرگ آسیایی، نیویورک، استرالیا، و نیوزیلند پیدا کنید.
برخی از شرکت های تور رایگان عبارتند از:
  • تور پیاده روی رایگان استرالیا
  • Big Apple Greeters (NYC)
  • آتن
  • Brasov
  • براتیسلاوا
  • تورهای پیاده روی جدید اروپا )در سراسر اروپا(
 
 
نگهبانی از خانه ها- نمی توانید از عهده مخارج تعطیلات خود برآیید؟  به نگهبانی از خانه هایی که صاحبان آنها در آن نیستند بروید. شما می توانید برای نگهبانی از خانه های مردم در یکی از سایت های زیر به صورت رایگان ثبت نام کنید. این کار به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای در مکانی اقامت کنید. همچنین به عنوان پاداش، می توانید یک آشپزخانه برای طبخ غذا دریافت کنید. برخی از این منابع عبارتند از:
 
  • House Carers
  • Mind My House
  • The Caretaker Gazette
 
طبخ غذای خود- یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی در پول، طبخ تمام وعده های غذایی خود می باشد. وقتی که در استکهلم بودم به جای اینکه حدود 15 دلار برای هر وعده غذایی بپردازم، برای خرید مواد غذایی مصرفی در یک هفته ام حدود 60 دلار هزینه می کردم. اینکار به من کمک کرد که 150 دلار در هفته صرفه جویی کنم. در بسیاری از هتل ها، کمپ ها، سوئیت ها و مهمانخانه ها حداقل یک آشپزخانه وجود دارد. به آشپزخانه دسترسی ندارید؟ بسته ای از ظروف نقره ای را تهیه کنید و برخی از ساندویچ و سالاد ها را در آن درست کنید. هر غذایی به اجاق گاز نیاز ندارد.
فقط به خاطر اینکه شما در سفر هستید، به این معنا نیست که شما نیاز به خوردن همه وعده های غذایی دارید. سفر شما به پاریس خراب نمی شود اگر تصمیم بگیرید یک وعده غذایی نخورید. هیچ دلیلی برای صرف مقدار زیادی پول جهت خرید مواد غذایی وجود ندارد.
 
فرصت کار در مزارع ارگانیک- در حالیکه در خارج از کشور هستید با کار در مزرعه به شما اتاق و تخت رایگان می دهند. تا زمانیکه در یک مزرعه به صورت رایگان کار می کنید مجبور نیستید که هیچ هزینه ای بابت مسکن و خوراک خود بپردازید.
 
در ادامه 4 راه برای سفر که هزینه دارند اما هزینه آنها خیلی کم است را معرفی می کنیم:
خواب در خوابگاه بزرگ- اتاق خواب بزرگ و عمومی، ارزان ترین محل برای اقامت در خارج می باشد. این گذینه یکی از بهترین راهها برای صرفه جویی و ذخیره پول شما می باشد.
 
استفاده از کارت های تخفیف دانشجویی - آیا شما یک دانشجو یا معلم هستید و یا اینکه سنتان زیر 26 است؟ به دنیای تخفیف های 50 درصدی جاذبه های گردشگری خوش آمدید. با استفاده از این کارت ها می توانید تخفیف های زیادی بگیرید.
 
دریافت کارت های گردشگری شهری- اگر برای دیدن بسیاری از مناظر شهر برنامه ریزی کرده اید، با یک کارت گردشگری شهری می توانید به جاذبه های مهم و موزه ها و همچنین حمل و نقل عمومی دسترسی با تخفیف و یا رایگان داشته باشید. من بیش از 100 دلار با پاس لندن، 80 دلار با کارت موزه پاریس و 50 دلار با کارت های گردشگری دیگر، در هزینه های خود صرفه جویی کردم.
این موارد یکی از جذاب ترین راهها برای ذخیره کردن پول در سفر می باشند.
 
 
با همه این راهنمایی ها، شما قادر خواهید بود که با پول نسبتا کم به خارج از کشور سفر کنید. من اخیرا 5 روز را در استکهلم با هزینه 100 دلار و 10 روز را در لندن با هزینه 700 دلار سپری کردم. اگر من می توانم آن را انجام دهید، شما هم می توانید آن را انجام دهید.
 
یک مثال از جهان واقعی
[عکس: 4ogR8bXsYk.jpg]
 
بیایید با استفاده از راهنمایی های بالا یک مثال بزنیم. شما می خواهید برای دو هفته به استرالیا بروید. هم راه آن دور است و هم استرالیا کشور گرانی است. چگونه بدون اینکه بودجه خود را هدر بدهید می خواهید آن را انجام دهید.
اسکان- Couchsurfing یا گشت و گذار نیمکتی به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا به صورت رایگان با اجازه مردم محلی با آنها هم خانه شوید. علاوه برآن می توانید به یک آشپزخانه برای طبخ مواد غذایی و صرفه جویی در هزینه خود دسترسی داشته باشید. به علت اینکه استرالیا یک تقاطع آزاد جهانی می باشد، مردم زیادی از سایر کشورها به آنجا سفر می کنند.
هزینه: 0
 
غذا- یکی از دوستان من که به استرالیا سفر کرده بود به من گفت که قیمت مواد غذایی در آنجا بسیار گران است. اگر بخواهید خودتان وعده غذایی خودتان را درست کنید حدود 70 تا 80 دلار هزینه در بر دارد. این قیمت برای مواد خوراکی مانند ماکارونی، سبزیجات، مرغ و برخی از مواد غذایی دیگر می باشد. از آنجا که هزینه مواد غذایی بسیار زیاد است، بسیاری از هتل ها، کمپ ها، خوابگاه ها و آپارتمان ها دارای امکانات آشپزی می باشند. قیمت یک وعده غذایی در استرالیا حدود 15 دلار می باشد، البته بدون مخلفات.
هزینه: 100 تا 300 دلار (با فرض اینکه خودتان مواد غذایی را طبخ خواهید کرد و چند وعده در رو هفته هم به بیرون می روید )
 
حمل و نقل- ساده ترین راه برای دیدن مناطق مختلف استرالیا، استفاده از اتوبوس است. مثلا هزینه سفر از سیدنی به کایرنز که یکی از مناطق محبوب گردشگران می باشد حدود 400 دلار است. اما این هزینه با استفاده از پاس اتوبوس حدود 350 دلار است. نه تنها پاس ارزان تر است بلکه یکی از مزیت های آن این است که می توانید به دیدن مناطق دیگری که در بین راه وجود دارند بروید.
یکی دیگر از راه های محبوب و ارزان برای حمل و نقل در استرالیا اجاره یک ون و رانندگی آن توسط خودتان است. یکی از مزیت های اینکار این است که هزینه سفر شما را بسیار پایین تر می آورد و از اتوبوس یا هواپیما ارزان تر است. یکی از مزایای دیگر آن این است که جای خواب دارند و لازم نیست که هزینه ای بابت اقامت خود بپردازید. شما می توانید یک ون را با حدود 35 دلار در روز اجاره بگیرید.
هزینه: 100 تا 400 دلار
 
فعالیت - فعالیت در استرالیا واقعا گران است و حدود 150 تا 400 دلار هزینه دربر دارد. به عنوان مثال: یک سفر یک روزه به سد بزرگ ریف می تواند 170 دلار هزینه داشته باشد، در حالیکه دو شب قایقرانی جزایر ویتساندی 400 دلار هزینه دارد. یک سفر سه روزه از Uluru به Alice Springs حدود 355 دلار هزینه دارد. هزینه سفر یک روزه به پارک ملی کاکادو در حدود 100 است. اگر سفر خود را سازماندهی کنید می توانید حدود 50 درصد در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید.
هزینه:600 دلار
جمع هزینه ها: 1400 دلار یا کمتر
 
** بسیار پیش می آید فردی می گوید سفر همراه تور استانبول و یا تور ارمنستان برای من بسیار پر هزینه است ، اما بارها افرادی را دیده ام که برای اینکه بتوانند بهتر سفر کنند در هنگام سفر کار می کنند از این رو باید بدانید روح سفر چیزی جدای ولخرجی است.

منبع: راهنمایی نهایی برای سفر ارزان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 195 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 9:42

چقدر هزینه برای سفر یک ساله لازم است؟چقدر هزینه برای سفر یک ساله لازم است؟
پاسخ این سوال به سبک سفر و جایی که دقیقا می خواهید بروید، بستگی دارد.
[عکس: cu7gNVunB.jpg]
 
پول کشورهای مختلف جهان بر روی یک دیوار در یک خوابگاه در ریودو ژانیرو
 
اغلب اوقات از من پرسیده می شود که چقدر هزینه برای سفر یکساله لازم است؟ این بستگی به حس شما دارد، می خواهید مانند اغلب جهانگردان به کشورهای مختلف سفر کنید یا به یک جای بخصوص می روید و آن یک سال را در آنجا می مانید یا اینکه از هدف شما از انجام دادن سفر یکساله چیست؟
اما پرسیدن اینکه " چه مقدار پول برای سفر یکساله نیاز دارید؟" مانند این است که بپرسید "یک ماهی چقدر بزرگ است؟"، این به خیلی چیزها بستگی دارد..ما در مورد یک ماهی کوتوله صحبت می کنیم یا یک کوسه نهنگ؟
بسیار خوب این یک استعاره عجیب و غریب است، اما شما می توانید سفر یکساله ارزان یا گران قیمتی داشته باشید.
محاسبه هزینه تقریبی سفر دشوار است، اما غیر ممکن نیست، متغیرهای بسیاری برای محاسبه هزینه سفر یکساله وجود دارد، حتی ممکن است برخی از برآورد ها حدسی باشند. مقدار زیادی از آن بستگی به این دارد که به کجا و چگونه سفر می کنید؟ من فکر میکنم اساسا 4 دسته از سفر برای یک سال وجود دارد:
 
گزینه 1.  حداقل سفر در کشورهای ارزان
هزینه سالانه: $6000 / &euro5500 / £3800 در حداقل
هزینه ماهانه: $500 / &euro450 / £320 در حداقل
این گزینه ابتدایی ترین راه برای سفر در جهان است. فقط باید بر روی ارزان ترین کشورهای در حال توسعه تمرکز کنید، اینکار فوق العاده با صرفه است. برای آن دسته از خانه بدوش ها و افراد سرگردان، با کمترین بودجه، مناسب ترین است. شاید شما بتوانید در آمریکای مرکزی شب ها را در چادر خود سپری کنید و بخوابید، وعده های غذایی را از بوفه های ارزان قیمت خریداری کنید (و از باقیمانده آن برای وعده بعد استفاده کنید) و به جاهایی بروید که به صورت رایگان خدماتی را انجام می دهند.
شما می توانید به هند بروید و بطور کامل شیوه زندگی محلی را تجربه کنید و از رفتن به هر گونه مکان توریستی محبوب اجتناب کنید و برای رفتن از جایی به جای دیگر از قطارهای شلوغ کلاس 3 استفاده کنید. همچنین می توانید به جای گشت و گذارهای گران قیمت، طول روز خود را با خواندن کتاب یا زدن گیتار سپری کنید.
شاید برای شما تعجب آور باشد که می توانید با داشتن حدود 6000 دلار، سفر یکساله بروید. اما من افرادی را دیده ام که توانسته اند این چنین سفر کنند. من با یک پسر در نیکاراگوئه سفر کردم که فقط 10 دلار در روز برای سفر خود هزینه می کرد. او چادر خود را در جایی قرار داده بود که نیازی به پرداخت هزینه اضافی نبود، مواد غذایی خود را مستقیما از نانوایی محلی تهیه می کرد و میوه ها را از کشاورزان می خرید. به جای اینکه سوار اتوبوس شود، سر جاده می ایستاد و با نشان دادن ژست خود، مسیر خود را به ماشین های عبوری نشان می داد.
 
 
گزینه 2. سفر به راحتی در کشورهای ارزان
 
هزینه سالیانه: $12000+ / &euro11000+ / £7700+
هزینه ماهانه: $1000+ / &euro900+ / £650+
 
اگر بیش ازحد ایرادگیر نیستید، می توانید با هزینه 1000  دلار در ماه، به راحتی به بسیاری از کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان( آمریکا لاتین، جنوب و جنوب شرق آسیا، بالکان در اروپا، و بسیاری از نقاط آفریقا) سفر کنید. شما ممکن است برای مدتی در مکان های روستایی باقی بماند و مدتی را مانند یک محلی زندگی کنید. با این کار، قادر به پرداخت هزینه خود خواهید بود.
به عنوان یک قانون کلی، برای سفر به بسیاری از کشورهای در حال توسعه حدود 1000 دلار در ماه هزینه نیاز دارید. با چنین بودجه ای شما به راحتی قادر به پرداخت هزینه خوابگاه و یا اتاق هتل خواهید بود و هر زمانی که خواستید به گشت و گذار بپردازید و وعده های غذایی را در رستوران ها میل کنید، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا گاه به گاه پروازهای با مسافت کوتاه داشته باشید. این سبک از سفرها به طور معمول با کوله پشتی و به منظور استراحت شغلی انجام می شوند. همچنین یک راه برای دیدن جهان است، بدون اینکه هزینه زیادی پرداخت کنید.
استاندارد زندگی در کشورهای در حال توسعه ممکن است پایین تر از کشور و محل زندگی شما باشد. مثلا نباید انتظار داشتن یک آبجوی دانمارکی یا نودل چینی را در ویتنام و یا اتوبوس های شیک و مجهز را در اکوادور داشته باشید. هنگامی که سبک زندگی خود را با شیوه محلی تنظیم کنید، می توانید احساس کنید که واقعا چه چیزی نیاز دارید.
 
 
گزینه 3.  سفر مقرون به صرفه در کشورهای گران قیمت
هزینه سالانه: $25000+ / &euro23000+ / £16000+
هزینه ماهانه: $2100+ / &euro1900+ / £1350+
 
 
مسافرت طولانی مدت در کشورهای گران قیمت، در صورتی که مانند یک روز تعطیل در کشور خود عمل کنید، برایتان گران تمام می شود. هزینه هتل ها به تنهایی می توانند، بودجه شما را از کنترل خارج کنند. چاره کار این است که راه های خلاقانه ای برای سفر ارزان در کشور گران پیدا کنید. این می تواند به معنای استفاده از خوابگاه عمومی یا هتل های ارزان قیمت باشد. ممکن است غذای خود را در آشپزخانه خوابگاه طبخ کنید، مقدار زیادی نودل فوری، ناهار بسته بندی شده و یا فست فودهای ارزان تر تهیه کنید. برای اجتناب از تور و فعالیت های گران قیمت، از مناظر قابل دسترس که برای عموم آزاد هستند لذت ببرید و یا در تورهای رایگان پیاده روی در شهر شرکت کنید.
اگر در خرج کردن هزینه خود در کشورهای گران قیمت افراط کنید مجبور می شوید که از آن خارج شوید. این تصادفی نیست که بسیاری از مسافران که قصد سفر به اروپا، استرالیا و یا ایالات متحده آمریکا را دارند یک یا دو ماه را برای اقامت در آنجا انتخاب می کنند نه اینکه نصف سال یا یک سال تمام را در آنجا بمانند (اگر مسافرانی ادعا می کنند که برای مدت زیادی در کشورهای غربی مانده اند، معمولا بخشی از این مدت را در آنجا کار کرده اند).
 
گزینه 4. سفر پرخرج در کشورهای گران قیمت
هزینه سالانه: $100000+ / &euro90000+ / £65000+
هزینه ماهانه: $8000+ / &euro7200+ / £5200+
 
وقتی نگرانی در مورد پول و هزینه سفر نداشته باشید می توانید به هر جایی که دلتان خواست بروید. هرچند بسیاری از مردم این توانایی را ندارند و خارج از توانایی آن ها می باشد.
خبر دارم که چند وبلاگ نویس برای یک سفر لوکس، حدود 100000 دلار هزینه کرده اند. یکی از آنها ثروت خود را از طریق فروش کسب و کار اینترنتی خود در اواخر دهه 90 با رونق دات کام بدست آورد. با چنین منابع موجود مالی، شما به طور واضح می توانید پروازهایی با مسافت طولانی داشته باشید، و زمان زیادی را صرف اقامت در هتل های مجلل در مکان های گران قیمت مانند دبی، فیجی، پلینزی فرانسه، موناکو، و غیره داشته باشید.
 
اگر می خواهید یکسال به سفر بروید و بودجه ای به اندازه یک فرد متوسط دارید، حدس می زنم که حدود 10000 دلار در سال برای این سفر نیاز دارید. در این نوع از بودجه شما باید به عنوان یک دورهگرد سفر کنید، شاید به اندازه خانه خود راحت نباشید و نتوانید خوش بگذرانید، اما قادر خواهید بود که تجارب شگفت انگیزی بدست بیاورید. اگر می خواهید هم به کشورهای توسعه یافته و هم به کشورهای غربی سفر کنید، بودجه سالانه شما باید نزدیک به 15 تا 20 هزار دلار باشد.

منبع: چقدر هزینه برای سفر یک ساله لازم است؟

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 176 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 9:41


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شما یادتون نمیاد :×

نویسنده پیام
boy آنلاین
BoRhAn
******

ارسال‌ها: 1,048
تاریخ ثبت‌نام: Dec 2014
اعتبار: 211

تشکر ها: 439
405 تشکر شده در 305 ارسال

ارسال: #1
شما یادتون نمیاد :×
شما یادتون نمیاد :×
.
.
.
.
.
.
قدیما یه چیزی بود به اسم پسته 22

[عکس: l24aejtrjynx93z7egfz.jpg]
امروز 03:43 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 251 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:51


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خدایا

نویسنده پیام
boy آنلاین
BoRhAn
******

ارسال‌ها: 1,048
تاریخ ثبت‌نام: Dec 2014
اعتبار: 211

تشکر ها: 439
405 تشکر شده در 305 ارسال

ارسال: #1
خدایا
خدایا ….
از اینکه مرا در حد ایوب به حساب می آوری ،
سپاسگذارم … !!224

[عکس: l24aejtrjynx93z7egfz.jpg]
امروز 03:43 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 236 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:51


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روشنفکری

نویسنده پیام
boy آنلاین
BoRhAn
******

ارسال‌ها: 1,048
تاریخ ثبت‌نام: Dec 2014
اعتبار: 211

تشکر ها: 439
405 تشکر شده در 305 ارسال

ارسال: #1
روشنفکری
یه مرحله ای بالاتر از روشنفکری هست!...
اونم اینه که کتاب نخری تا درخت های کمتری قطع بشن21!

[عکس: l24aejtrjynx93z7egfz.jpg]
امروز 03:44 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 235 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 17:51

پرش به انجمن:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 210 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:29

محمدابراهیمی آفلاین
مهربون...

ارسال‌ها: 2,188
تاریخ ثبت‌نام: Dec 2013
اعتبار: 1033

تشکر ها: 2360
3454 تشکر شده در 1819 ارسال

ارسال: #3
RE: زندگیو سخت میگیری یا اسون؟

زندگی مراحل خودشو داره
گاهی سخت میگذره وگاهی آسون


خدایا!!!
به بزرگیت قسم..........
تو عکسهای دسته جمعی............
جای هیچ پدر ومادری رو خالی نذار.......
آمین

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 191 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:29

 10 نکته برای زنانی که به ترکیه سفر می کنند
آیا قصد سفر به ترکیه را دارید و از پروتکل های موجود درآن اطلاعی ندارید؟ ما به شما 10 نکته ای که به بهتر سفر کردنتان در ترکیه کمک میکند را  خواهیم گفت.ترکیه کشور بسیار زیبا با مردم بسیلر خونگرم و فرهنگ غنی است.این نکات به شما کمک میکند تا در تور ترکیه با درک بهتری از فرهنگ مردم ترکیه لذت ببرید.ترکیه کشوری با فرهنگ و تاریخ بسیار غنی و مناظر طبیعی زیبایی است و ماجراجویی بسیاری برای مسافران را درپی دارد.در ترکیه با استقبال مردم مواجه می شوید.بهتر است در هر سفر به هرکاجای جهان ابتدا کمی درباره فرهنگ آن کشور و یا منطقه آگاهی داشته باشید تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید.1.لباس های کمی رسمی تربه طور کلی مردم ترکیه در لباس پوشیدن نسبت به همتایان غربی خود بسیار محتاط تر عمل میکنند.بهتر است پوشیدن لباس های خیلی کوتاه و خیلی باز خودداری کنید لباس های با سر شانه لخت و یا بدن نما و شلوارک های بسیار کوتاه در اماکن عمومی.زنان نیازی به پوشاندن موی سر خود جز در اماکن مذهبی ندارندوبهتر است زنان لباس نلزک نپوشند.شما می توانید دامن های بلند یا تا روی زانو شلوارک های تا زانو وشلوار های گشادی که برای یوگا میپوشید را استفاده کنید.این فرصت خوبیست تا با سر زدن به بازارچه ها محلی هم با پوشش زنان ترکیه آشنا شده و هم با  ترکیب این لباس ها با لباس های خودتان پوشش خاصی را برای خودتان درست کنید و هدایا و یادگاری های زیبایی را از ترکیه با خود ببرید.2.قوانین در مساجدمسجد سلطان احمد در استانبوا به دلیل دیوار های کاشکاری شده و میناب کاری هایش بسیار معروف است.برای ورود به مساجد باید شانه ها و موی خود را کامل بپوشانید و کفش هایتان را درآورید.برای پوشاندن بدنتان می توانید از روسری های بزرگی که در بازارچه های محلی است و یا دامن های بلند و لباس های آستین بلند و شلوار های بلند استفاده کنید.نگران پابرهنه راه رفتن نباشید سراسر داخل مسجد فرش شده است و محیط بیرونی می توانید یک جفت دمپایی از مسول این کار در مسجد بگیرید.می توانید موی خود را با روسری های ترکی و یا روسری های در خانه ببندید.3.مانند یک بومی رفتار کنیددر کشور خودتان و خانه تان ممکن است دوستان وآشنایانتان و کسانی که در یک مهمانی می بینید را ببوسید و بغل کنید حتی کسانی که نمی شناسید و یک قدم دورتر حتی غریبه ها  و این نوعی برخورد در کشورتان باشد.توصیه می کنیم که از این کار در ترکیه بپرهیزیدو کسی را هنگام آشنایی بغل نکنید به مردان در خیابان لبخند نزیند و اگر مردی را شناختید فقط با او دست بدهید.بغل کردن و یا لمس بازو و یا تماس هایی که در کشورتان خیلی عادی باشد ممکن است در ترکیه نوعی ابراز علاقه عاشقانه تلقی شود لذا از این مورد بپرهیزید.نمی گویم که خودتان نباشید و بد برخورد کنید منظور این است که بهتر است محافظه کارتر عمل کنید.این به شما کمک میکند که مقبولتر به نظر بیاید و کمتر اذیت شوید.4.آشنایی با مردم محلی: یخ بودن رفتارتان را بشکنیدبه زودی پس از سفر به ترکیه خو را میابید که با دوستان و خانوادتان مشغول خوردن چای نعنایی و صحبت از خاطرات ترکیه هستید.یک راه خوب برای خوش گذراندن در ترکیه این است که قبل از سفر به ترکیه با گروه هایی در ترکیه آشنا شوید.اگر علاقمند به عکاسی هستید با گروه های عکاسی که در گ.گل هستند می توانید همراهی کنید اگر علاقمند به آشپزی هستید با گرو های آشپزی.از این طریق با افراد قابل اعتمادی آشنا می شوید که شما را برای یک وعده غذا یا عصرانه به خانه یشان دعوت میکنند و می توانید یک بعد از ظهر دل انگیز داشته باشید.هنگام ملاقات با خانواده دوستانتان در ترکیه از خانوادتان و خاطراتتان بگویید عضق یه خانواده چیزی است که در میان همه فرهنگ ها مشترک است و می تواند سد فرهنگی را بشکند.چند عکس از خانوادتان به آن ها نشان دهید و این می تواند آغاز یک گفتگو خوب و صمیم باشد.5.آداب و معاشرت در خانهملاقات با یک دوست ترک ،فرصت بسیار خوبی است تا افراد جدید را بشناسید و صمصم شوید.ترک ها اغلب شما را برای یک وعده غذایی دعوت می کنند.یک هدیه کوچک و یا یک بسته شیرینی محلی به نشانه تشکر و قدردانی با خود ببرید.مطمینا میزبان غذاهای بسیار خوشمزه ای را برای شما در نظر گرفته است. پس از صرف غذا به میزبان بگویید " elinize saglik "  به معنی " دست شما درد نکند " نشان می دهد که از غذا لذت برده اید.در ترکیه پوشیدن کفش در خانه ها مجاز نیست، پس قبل از ورود به خانه کفش هایتان را در بیاورید و احتمالا یک جفت دمپایی برای استفاده شما در نظر گرفته شده است.یک راه برای صمیمی تر شدن با میزبان و خانواده دوستتان کمک به زنان در آشپزخانه قبل از خوردن غذا است.خانوم ها به راحتی از این راه با یکدیگر صمیمی می شوند ویک فرصت عالی برای یاد گرفتن غذا های ترکی است.6.دستمال توالت برای مسافران ضروری است (طلای مسافر است)نفت به عنوان طلای سیاه شناخته می شود .اما در سفر به ترکیه دستمال توالت این نقش را ایفا میکند.انتظار نداشته باشید که همه جا  دستمال توالت پیدا کنید و از آنجایی که استفاده از یک شلنگ کوچک برایتان آسان نیست بهتر است همیشه یه رول کوچک همراه خود داشته باشید.البته باید از اآن ها برای صرفه جویی در قطع درختان برای تولید دستمال توالت تشکر کرد.7.کارت هتل را بگیریدکاپادونیا منطقه در ترکیه است که با چند ساعت رانندگی از استانبول به آن میرسید.منطقه ای بسیار زیبا و رمانتیک.پیدا کردن آدرس در یک جای جدید بسیار سخت است لذا کارت هتل را بگیرید یا از هتلدار بخواهید که آدرس و نام و شماره تلفنشان را روی کاغذی برای شما بنویسند.اگر گم شدید این آدرس رابه راننده تاکسی بدهید و او شما را به هتلتان برمیگرداند.به جایی که هستید توجه کنید اگر گم شدید و نزدیک یک مکان معروف و بزرگ بودید بسیار راحت است که شمارا پیدا کنند.پس نام آنجا را بدانید.8. چند کلمه ترکی یاد بگیریداز قلیان لذت ببرید.چندکلمه ساده مانند سلام ،خداحافظ و ممنون را یادبگیرید با لبخند به افراد محلی در حین صرف قهوه بگویید البته افرادی که می شناسید و نه همه.ترکیه کشوری است که به زبان و فرهنگ خود بسیار افتخار میکند.با یادگرفتن چند کلمه ترکی خیلی راحتتر در بازارچه های محلی چانه بزنید و ارتباط با مردم محلی و تاکسی ها عمل می کنید.Teşekkür ederim (با تشکر از شما)، selam (سلام)، و İyi günler (خداحافظی یا روز خوبی داشته باشید)، همه نقطه شروع خوبی برای ارتباط با مردم محلی در گفتگو است.9.اوقاتی را در حمام ترکی سپری کنیدسفر به ترکیه بدون استفاده ولذت بردن از حمام معروف ترکیه مگر می شود؟؟.در سفر به ترکیه چندساعتی را در این استخر سرپوشیده معروف و قدیمی بگذرانید و تجربه یک حمام فوق العاده و جوان کننده و آرامش بخش را داشته باشید.قبل از رفتن به حمام درباره آن اطالاعات لازم را کسب کنید.ساعاتی از روز مخصوص خانوم ها و ساعتی دیگر مخصوص آقایان است.10.حس ماجراجویی و لبخند بزرگ و شوخ طبعیتان را حفظ کنیدمانند سفر به هرجای دیگر سفر به ترکیه نیز یک ماجراجویی است.حس طنز و انعطاف پذیری و لبخندتان به شما کمک میکند که سفر دلپذیری داشته باشیداغلب آدم هایی که در این سفر میبینید می خواهند که شما اوقات خوبی را در کشورشان سپری کنید و با خاطرات خوبی از آنجا بروید و به شما کمک خواهند کرد تا از این سفر لذت ببرید.سفر با این طرز فکر که شما انسان های خوبی را ملاقات خواهید کرد و سفر خوبی را دارید بسیار موثر است.هرآنچه فکر کنید همان پیش می آید.

منبع: 10 نکته برای زنانی که به ترکیه سفر می کنند

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 172 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:29


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hasti.emani آنلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 1
تاریخ ثبت‌نام: Mar 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
1 تشکر شده در 1 ارسال

ارسال: #1
زندگیو سخت میگیری یا اسون؟
(آخرین ویرایش در امروز 04:09 PM توسط hasti.emani.)
امروز 04:06 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 18:11


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
persianuser0 آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 1
تاریخ ثبت‌نام: Mar 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
ثبت آگهی رایگان در شهر آگهی
آشنایی با تبلیغات اینترنتی
امروزه با رشد زیاد اینترنت و همه گیر شدن آن تبلیغات مشاغل کالا ها و ... به این سمت سوق پیدا کرده است ثبت آگهی رایگان میتواند بسیار به شما در این امر کمک کند.و اینترنت یک پل ارتباطی قوی بین کاربران برقرار کرده است که فروشنده و خریداران را از وجود هم باخبر میسازد. در تبلیغات اینترنتی فروشنده ها بر سر جایگاه های تبلیغاتی بهتر و پر بازدید تر رقابت دارند.در این بین سایت های پر بازدید و با رنک بالا میتواند از این طریق کسب و کار خود را آغاز نماید و جایگاه تبلیغاتی در سایت خود به افراد بفروشد.این گونه است که به وسیله تبلیغات اینترنتی علایم تجاری , نام ها , تصاویر و شعار های تبلیغاتی تبدیل به برند میشوند.سایت شهر آگهی با امکان ثبت آگهی اینترنتی میتواند به شما کمک بسیاری کند.
تبلیغات اینترنتی در ایران
بسیاری از مدیران و متقاضیان تبلیغات از روند و سرعت تبلیغات و هم چنین بازده تبلیغات اینترنتی در ایران راضی نیستند که چرا همانند خارج از کشور نمیتوانیم رشد داشته باشیم.درج آگهی رایگان یکی از موثرترین روش های فروش محصولات میباشد
خب همانطور که میدانید صنعت کامپیوتر و اینترنت بعد از سال ها که در سایر کشورها در حال استفاده بود به ایران آمد و بدون شک همانند سایر تکنولوژی هایی که از کشورهای غربی وارد ایران شدند به تدریج رشد میکند. ولی این انتظار که عملکرد تبلیغات اینترنتی همانند سایر کشور ها شود یک شبه امکان پذیر نیست و باید این سیر تحولی طی شود.زیرا که بقیه کشور ها نیز همین راه را پیش رفتند. و با توجه به جوان بودن جامعه ایرانی این سیر خیلی سریعتر در آینده رشد خواهد کرد و شاهد آن خواهیم بود که مدیران شرکت ها همگی بودجه ای صرفا برای تبلیغات اینترنتی کنار بگذارند.
چرا تبلیغات اینترنتی؟
مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، تقریباْ ۶۰ درصد از تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن نام‌های تجاری در شرایط یکسان دارند.
مزایای تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی جزو ارزان ترین تبلیغات در بین سایر رسانه ها میباشد. درج آگهی بسیار راحت و سریع است.ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت توسط خود افراد میتواند صورت گیرد. افراد میتوانند تبلیغات هدفمند داشته باشند برای مثال در سایت هایی با بازدید کننده های مورد نظر خودشان تبلیغات کنند.حوزه دسترسی در تبلیغات و آگهی اینترنتی بسیار وسیع است . و نکته مهم این است که افراد با سرمایه هرچند ناچیز هم میتوانند تبلیغات خود را در اینترنت منتشر کنند.حتی برخی از سایت ها با رنک بالا تبلیغات اینترنتی رایگان ارائه میدهند.
به طور کلی تبلیغات اینترنتی روشی بسیار مناسب برای معرفی کالا و خدمات و برند شرکت ها و موسسه ها به کل دنیا با هزینه بسیار کم میباشد.آگهی اینترنتی همانطور که گفتیم دارای دسترسی جهانی میباشد در تمام روزها ساعات شبانه روز قابل دسترسی و نمایش به عموم میباشد که باعث افزایش بازدید آگهی و افزایش فروش کالا میشود.
قابلیت اندازه گیری و ردگیری تبلیغات
در بسیاری از تبلیغات اینترنتی تبلیغ دهنده ها میتوانند تعداد بازدید و نمایش از آگهی خود را مشاهده نمایند و در بعضی از سایت ها حتی میتوانند پنلی برای مدیریت آگهی خود داشته باشند. که بدین صورت میتوانند بازده تبلیغات خود را به صورت واضح ببینند.
طراحی آگهی ها
با توجه به بازار هدف و و هدف قرار دادن مخاطبان مشخص شده میتوان پیام ها را به گونه ای طراحی کرد که برای آن دسته از اجتماع جذاب باشد.در واقع هنر یک گرافیست تبلیغاتی به این است که بتواند آگهی و تبلیغات را با توجه به آنچه که از نظر مخاطبان جذاب است به نمایش درآورد.
تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز
تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی در دنیا از مزیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است که تعدادی را در بالا ذکر کردیم.شرکت ها و برند های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و جایگاه خود را در دنیای پر رقابت امروز حفط کنند چاره ای جز به کار گیری آگهی اینترنتی و تبلیغات در دنیای مجازی ندارند.این امر در مورد شرکت هایی که تجارت بین المللی دارند مصداق بارز تری خواهد داشت.تبلیغات اینترنتی اشکال مختلفی دارند که با توجه به نوع محصول , بازار هدف و ویژگی مخاطبان بررسی شده و مناسب ترین شکل تبلیغات انتخاب شود.
 
 
 
 
 
دیروز 05:05 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 13:01

با دیدن این اماکن  سفری به آینده داشته باشید تا تصویری جدید از دنیا را بدست آورید.1.توکیو ، ژاپنبا توجه به تاریخ و فرهنگ ژاپن ، توکیو از مدت ها قبل به عنوان یکی از مهمترین پایگاه های هنرشناخته میشد و هم اکنون  با رستوران های پر ستاره و لوکس با بهترین آشپزها و توالت های مدرن و عجیب با دربهای اتوماتیک و صندلیهای گرم شونده یکی از مدرن ترین کشور ها حساب میشود.در توکیو میتوانید با قطارهایی با سرعت بیش از 200 مایل بر ساعت سفر کنید و یا هنگامی که تشنه هستید دستگاه های فروش اتوماتیک بوسیله یک سنسور با تشخیص ظاهر شما و  با توجه به آب و هوا میتوانند بهترین نوشیدنی را به شما پیشنهاد دهند.ولی گاهی اوقات حتی در ژاپن هم شاهد اشتباهاتی میشویم برای مثال قرار بود ساختمانی به نام هرم شیمیزو در توکیو با ظرفیت یک میلیون نفر ساخته شود ولی بعد از بررسی ها معلوم شد هنوز متریال های مناسبی برای این پروژه وجو ندارد.همچنین پیشنهاد میکنیم حتما از بار شناور فوق مدرن jicoo که در اطراف خلیج توکیو قرار دارد حتما دیدن کنید.[عکس: image1.jpeg]2.ایستگاه مک موردو ، جزیره رووس ، قطب جنوبدر این نقطه از زمین میتوانید تصویری مانند دیگر کرات و دنیا ها را تجربه کنید.خانه های یک طبقه و کوتاه در کنار مخازن عظیم مدور سوخت در کنار بزرگترین مرکز تحقیقاتی قطب جنوب که در هاله ای از برف و خاکستر پوشانده شده ، در مقایسه با کوه های بارن (barren mountains ) بسیار کوچک وناچیز دیده میشوند.و اما ساکنان این سرزمین عجیب و غریب! از ساکنان این سرزمین میتوان به مرغ قاپو (اسکوآ) که استاد قاپیدن طعمه دیگر پرندگان است ، پنگوئن ها و محققان ها که خود را وقف بررسی وضعیت زمین کرده اند نام برد.ساختمان مرکز تحقیقاتی با رستوران های مدرن ، ورزشگاه پیشرفته ، کلیسای کوچک ، بیمارستان و فضایی اختصاصی برای اسکی بی شباهت به یک دنیای مستقل نیست.برای آشنایی بیشتر با ایستگاه مک موردو ، پیشنهاد میکنم مستند  Encounters at the End of the Worldرا ببینید.[عکس: image2.jpeg]3.دبی ، امارات متحده عربیمیتوان شهر دبی را به عنوان پیشکسوت در امر سفر به آینده دانست شهری که هیچ پایانی برای ساخت ساختمان هایی با معماری متفاوت قائل نیست ، ساختمان هایی که به نظر میرسد تا قرن ها خواهند درخشید.با دیدن ساختمانهای مخروطی شکل برافراشته شده از زمین ، قایقهای متالیک وفلزی و مجمع الجزایر مصنوعی به شکل نخل که به صورت استادانه ای در میان اقیانوس بنا شده تصویر بسیار واضحی از آینده را به بینندگان خود القا میکند.همچنین دبی میزبان نمایشگاه اکسپو 2020 نیز هست .قرار است ساختار این نمایشگاه به صورت یک سوق مدرن با سایبان های متحرک باشد که کل انرژی مورد استفاده با انرژی خورشیدی مهیا میشود.پیشنهاد میکنیم تجربه صعود به بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه را از دست ندهید.فقط کافیست با آسانسور ها به بالاترین نقطه دبی بروید تا بهترین منظره شهر را تماشا کنید.[عکس: image3.jpeg]4.اوردوس ،چیننام این شهر یاداور فیلم جنگ ستارگان است. شهرک آپارتمانی که در محله کانگباشی شهر اوردوس برای سکونت هزاران نفر ساخته شد ولی همیشه خالی از سکنه ماند ، خیابان های اصلی این محله حتی در شلوغ ترین ساعت ترافیک هم خالیست و به همین دلیل به شهر ارواح مشهور شد.با این حال اوردوس یعنی بزرگ ترین  شهر ارواح چین دلیل بهتری برای شناخته شدن به عنوان یک شهر علمی تخیلی دارد.کمی فراتر از مرز شهر، موزه اوردوس به شکل یک پوسته مارپیچی در لبه یک کویر قرار دارد که موزه ای درباره فرهنگ منطقه است.[عکس: image4.jpeg]5.تورنتو ، کاناداشهر دبی در شمال؟ نیویورک کوچک؟ القاب تورنتو نشان دهنده علت رونق و رشد بی سابقه املاک و مستغلات و پیشروی روزافزون افق شهر میباشد. در اینجا دیگر مدرن بودن به معنای ساختمان های بلند و شیشه ای نیست.این شهر میزبان بزرگترین سازه بدون ستون نیمکره غربی به نام برج CN است. پروژه های جدید باید حداقل کمی عجیب و غریب و نامتوازن باشند تا مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان بهترین مثال میتوان به برج و آپارتمان دوقلو اشاره کرد با 50 و 56 طبقه که از پایین تا بالا 209 درجه پیچ خورده. برای دیگر مثال میتوان به آپارتمان های پارک زمرد اشاره کرد که بسیار شبیه شکلاتهایی با روکش های کنده شده هستند. همین ساختمان ها موجب شده در تورنتو حس حضور در یک داستان علمی تخیلی داشته باشید.[عکس: image5.jpeg] 

منبع: با دیدن این اماکن سفری به آینده داشته باشید

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 13:01

پرش به انجمن:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 13:01


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
persianuser0 آنلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 1
تاریخ ثبت‌نام: Mar 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
ثبت آگهی رایگان در شهر آگهی
آشنایی با تبلیغات اینترنتی
امروزه با رشد زیاد اینترنت و همه گیر شدن آن تبلیغات مشاغل کالا ها و ... به این سمت سوق پیدا کرده است ثبت آگهی رایگان میتواند بسیار به شما در این امر کمک کند.و اینترنت یک پل ارتباطی قوی بین کاربران برقرار کرده است که فروشنده و خریداران را از وجود هم باخبر میسازد. در تبلیغات اینترنتی فروشنده ها بر سر جایگاه های تبلیغاتی بهتر و پر بازدید تر رقابت دارند.در این بین سایت های پر بازدید و با رنک بالا میتواند از این طریق کسب و کار خود را آغاز نماید و جایگاه تبلیغاتی در سایت خود به افراد بفروشد.این گونه است که به وسیله تبلیغات اینترنتی علایم تجاری , نام ها , تصاویر و شعار های تبلیغاتی تبدیل به برند میشوند.سایت شهر آگهی با امکان ثبت آگهی اینترنتی میتواند به شما کمک بسیاری کند.
تبلیغات اینترنتی در ایران
بسیاری از مدیران و متقاضیان تبلیغات از روند و سرعت تبلیغات و هم چنین بازده تبلیغات اینترنتی در ایران راضی نیستند که چرا همانند خارج از کشور نمیتوانیم رشد داشته باشیم.درج آگهی رایگان یکی از موثرترین روش های فروش محصولات میباشد
خب همانطور که میدانید صنعت کامپیوتر و اینترنت بعد از سال ها که در سایر کشورها در حال استفاده بود به ایران آمد و بدون شک همانند سایر تکنولوژی هایی که از کشورهای غربی وارد ایران شدند به تدریج رشد میکند. ولی این انتظار که عملکرد تبلیغات اینترنتی همانند سایر کشور ها شود یک شبه امکان پذیر نیست و باید این سیر تحولی طی شود.زیرا که بقیه کشور ها نیز همین راه را پیش رفتند. و با توجه به جوان بودن جامعه ایرانی این سیر خیلی سریعتر در آینده رشد خواهد کرد و شاهد آن خواهیم بود که مدیران شرکت ها همگی بودجه ای صرفا برای تبلیغات اینترنتی کنار بگذارند.
چرا تبلیغات اینترنتی؟
مطابق گزارش تبلیغاتی فورستر، تقریباْ ۶۰ درصد از تبلیغات بنری نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن نام‌های تجاری در شرایط یکسان دارند.
مزایای تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی جزو ارزان ترین تبلیغات در بین سایر رسانه ها میباشد. درج آگهی بسیار راحت و سریع است.ثبت آگهی تبلیغاتی در سایت توسط خود افراد میتواند صورت گیرد. افراد میتوانند تبلیغات هدفمند داشته باشند برای مثال در سایت هایی با بازدید کننده های مورد نظر خودشان تبلیغات کنند.حوزه دسترسی در تبلیغات و آگهی اینترنتی بسیار وسیع است . و نکته مهم این است که افراد با سرمایه هرچند ناچیز هم میتوانند تبلیغات خود را در اینترنت منتشر کنند.حتی برخی از سایت ها با رنک بالا تبلیغات اینترنتی رایگان ارائه میدهند.
به طور کلی تبلیغات اینترنتی روشی بسیار مناسب برای معرفی کالا و خدمات و برند شرکت ها و موسسه ها به کل دنیا با هزینه بسیار کم میباشد.آگهی اینترنتی همانطور که گفتیم دارای دسترسی جهانی میباشد در تمام روزها ساعات شبانه روز قابل دسترسی و نمایش به عموم میباشد که باعث افزایش بازدید آگهی و افزایش فروش کالا میشود.
قابلیت اندازه گیری و ردگیری تبلیغات
در بسیاری از تبلیغات اینترنتی تبلیغ دهنده ها میتوانند تعداد بازدید و نمایش از آگهی خود را مشاهده نمایند و در بعضی از سایت ها حتی میتوانند پنلی برای مدیریت آگهی خود داشته باشند. که بدین صورت میتوانند بازده تبلیغات خود را به صورت واضح ببینند.
طراحی آگهی ها
با توجه به بازار هدف و و هدف قرار دادن مخاطبان مشخص شده میتوان پیام ها را به گونه ای طراحی کرد که برای آن دسته از اجتماع جذاب باشد.در واقع هنر یک گرافیست تبلیغاتی به این است که بتواند آگهی و تبلیغات را با توجه به آنچه که از نظر مخاطبان جذاب است به نمایش درآورد.
تبلیغات اینترنتی در دنیای امروز
تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی در دنیا از مزیت ها و قابلیت های بسیاری برخوردار است که تعدادی را در بالا ذکر کردیم.شرکت ها و برند های تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و جایگاه خود را در دنیای پر رقابت امروز حفط کنند چاره ای جز به کار گیری آگهی اینترنتی و تبلیغات در دنیای مجازی ندارند.این امر در مورد شرکت هایی که تجارت بین المللی دارند مصداق بارز تری خواهد داشت.تبلیغات اینترنتی اشکال مختلفی دارند که با توجه به نوع محصول , بازار هدف و ویژگی مخاطبان بررسی شده و مناسب ترین شکل تبلیغات انتخاب شود.
 
 
 
 
 
امروز 05:05 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع: persianuser0،1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 182 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 18:51

"عشقم"
می آیی
یک شب
رو به آسمان دراز بکشیم
تو ماه را رصد کنی
من چشمان ماهت را ؟

می آیی
گم شویم میان تاریکی شب ؟
تو ستاره ها را بشماری
من گیسوان کهکشانی ات را ؟

راستی 
وسط رویاهایمان خوابت نبرد ؛
چشمان ماهت را که ببندی
من و ستاره ها 
باهم
خانه خراب می شویم...
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 20:07

~*~Respina~*~ غایب
ناظر ارشد O.o
******

ارسال‌ها: 1,387
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2013
اعتبار: 864

تشکر ها: 2096
3821 تشکر شده در 1161 ارسال

ارسال: #2
RE: مرد یعنی غیرت

بـه چـیـزای خـوب فـک کـن
بـاشـه
الان داری بـه چـی فـک مـیـکـنـی؟!
بـه تـــــــــو ...


مرد که تو باشی ، زن بودن خوب است
از مبان تمام مذکرهای دنیا فقط کافیست پای تو در میان باشد!!!
نمی دانی برای تو خانم بودن چه کیفی دارد...
    عاشقانه دوستت دارم،مرد رویاهای دنیایه زنانه ام...!

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 20:07

معلم ریاضی : چرا ریاضی نخوندین؟
بچه ها : امتحان عربی داشتیم
معلم عربی : چرا عربی نخوندین؟
بچه ها : امتحان ریاضی داشتیم
و اینگونه بود که ما دیپلم گرفتیم 345

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 19:04

~*~Respina~*~ آنلاین
ناظر ارشد O.o
******

ارسال‌ها: 1,378
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2013
اعتبار: 864

تشکر ها: 2095
3820 تشکر شده در 1160 ارسال

ارسال: #3
RE: چهارسنبه سوری

تو خیابون TNT زدم یه پسره با تعجب نگام کرد منم گفتم الکی مثلا منم پسرم...


مرد که تو باشی ، زن بودن خوب است
از مبان تمام مذکرهای دنیا فقط کافیست پای تو در میان باشد!!!
نمی دانی برای تو خانم بودن چه کیفی دارد...
    عاشقانه دوستت دارم،مرد رویاهای دنیایه زنانه ام...!

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 19:04


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یکی از بزرگترین شانس هایی که

نویسنده پیام
boy آنلاین
BoRhAn
******

ارسال‌ها: 1,033
تاریخ ثبت‌نام: Dec 2014
اعتبار: 211

تشکر ها: 428
396 تشکر شده در 301 ارسال

ارسال: #1
یکی از بزرگترین شانس هایی که
یکی از بزرگترین شانس هایی که تو زندگیم آوردم
اینه که اونایی که ازم آدرس پرسیدنو دوباره ندیدم 4

[عکس: l24aejtrjynx93z7egfz.jpg]
امروز 05:13 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
 تشکر شده توسط: ~*~Respina~*~
ارسال پاسخ 

پرش به انجمن:



کاربران در حال بازدید این موضوع:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 19:04

زندگی ادامه داره
جلوت یه دامه داعم
ک میفتن توش مخای سالم
زندگی ادامه داره
بودن با من سختی داره؟
اگه بام باشی اف داره؟
زندگی ادامه داره
کسی دگ بام رابطه نداره
کسی ک میخام دگ حوصلمو نداره

زندگی ادامه داره

شاد کردن من برات سختی داره
شاد بودنم برات توان سختی داره؟
زندگی همیسه بدبختی داره
چون مث تپرو کنارش نداره
زندگی ادامه داره
کی گفته زندگی ایسگاعی داره؟
زندگی یه پنجره داره
که میندازه بیرون ادمارو داعم

ولی بازم
زندگییی ادامه داره
شاعر مخ شکسته

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 12:10

شرکت ویستا بست در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد و طی سه سال توانست به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود. این شرکت با به كاربردن طراحي مدرن روز دنيا، استفاده از ماشين‌آلات و تكنولوژي پيشرفته كشورهاي آلمان و اتريش، با بكارگيري پرسنل متخصص و مجرب و نيز استفاده ازمواد اوليه برتر اروپايي، توانسته است محصولاتي توليد نمايد كه كيفيت آن‌ها توسط مراكز تحقيقاتي مرجع ايراني و اروپايي به تأئيد رسيده است. ویستا بست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل یو پی وی سی بر اساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می باشد. این شرکت در حال حاضر با ظرفيت تولید سالانه 17000 تن، و با استفاده از دوازده خط توليد و سی و شش قالب در انواع سه محفظه‌اي، پنج محفظه‌اي و كشويي در پنج رنگ لمينيت و سفيد محصولات خود را عرضه مي‌نمايد.
فرمولاسیون
تركيب مواد به كار رفته در ساخت پروفيل درب و پنجره upvc- ويستا بست با توجه به سخت‌ترين شرايط آب و هوايي مناطق مختلف جغرافیايي كشور ايران انجام مي‌گيرد كه توسط آزمايشگاه‌ پيشرفته SKZ آلمان (آزمایشگاه مرجع استاندارد رال آلمان)و شركت‌هاي با تجربه اروپايي مورد آزمون و تائيد قرار گرفته است.

ويستا بست در زمينه صنعت توليد پروفيل درب و پنجره دوجداره از برترين فرمولاسيون روز دنيا و با كيفيت‌ترين مواد اوليه استفاده مي‌كند.
اين مواد پس از تخليه در انبار مجدداً مورد آزمايش قرار گرفته و سپس در بخش ميكسينگ، توسط ماشين‌آلات تمام اتوماتيك (رایملت هنشل آلمان ) براي توليد پروفيل تركيب مي‌شوند.
میكسینگ
به‌ منظور توليد پروفيل‌هاي درب و پنجره upvc ، تهيه و تدارك و آماده‌سازي مواد اوليه پليمري و غير پليمري متفاوت با یکدیگر صورت می پذیرد.

ويستا بست با برخورداري از ماشين آلات پيشرفته و كاملاً اتوماتيك و نيز بهره‌گيري از با كيفيت ترين توليدكنندگان سيستم‌هاي ميكسينگ « شركت رايملت هنشل آلمان Reimelt Henschel » و انتقال مواد بدون دخالت نيروي انساني، سعي در ارائه كيفيت بالا و يكسان دارد.
اکستروژن
فرآيند توليد پروفيل درب و پنجره دوجداره و كيفيت آن به فاكتورها و متغيرهاي فراوانی بستگي مستقيم دارد. بر این اساس ويستا بست با بهره‌گيري از دانش بهترين توليدكننده تجهيزات توليد اين محصول «شركت گراينر اتريش» و همچنين برخورداري از بهترين اكسترودرهاي موجود در اروپا «كراس مافاي آلمان»، در جهت كاهش فاكتورهاي متغير ماشين‌آلات و دستيابي به بهترين كيفيت بر‌‌اساس استانداردهاي اروپايي تلاش مي‌كند.

فرآیند تولید پروفیل درب و پنجره upvc
درمرحله اول پی وی سی و افزودنی های دیگر، با درصد مشخصی توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شوند. مواد ترکیب شده بین 16 تا 24 ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین رفته و دمای آن با دمای محیط یکسان شود. مواد پس از مرحله میـکس به صـورت اتوماتیـک وارد دستگـاه های اکستـرودر می شود. پس از تنظیم و نصب قالب پروفیل مورد نیاز و همچنین قسمت های کالیبراتور و تانک های خنک کننده، می بایست دمای سیلندر و دستگاه اکسترودر و قالب به حد معین برسد. این میزان دما بسته به نوع سطح مقطع پروفیل متفاوت است که معمولاً برای سیلــندر بین 165 تا 185 و برای قالـب بین 190 تا 200 درجـه سانتی گراد می تواند متغیر باشد.
دستـگاه اکستـرودر شامل دو عدد مارپـیچ با چرخش غیر همـسو بوده که مواد را به صورت یکنواخت از قسمت مخزن به سمت قالب هدایت می نماید. سیلندر دستگاه شامل چهار قسمت است که هر کدام به ترتیب وظیفه پیشگرم کردن مواد، پلاستیسیته کردن ( تبدیل مواد به شکل خمیری)، خروج گازهای متصاعد شده و در نهایت شکل گیری پروفیل را به عهده دارند. پس از خروج پروفیل از قسمت کالیبره و تانک های خنک کننده اطلاعات مربوط به پروفیل روی آن حک می شود. در نهایت پروفیل وارد قسمت برش شده و در خاتمه بر اساس نوع پروفیل و تعداد مشخص بسته بندی می گردد.

اولین دارنده گواهینامه کیفیت «رال» آلمان در ايران
ويستا بست اولين شركت تولید کننده در ايران می باشد كه موفق به دريافت گواهينامه كيفيت از مؤسسه ” رال ” آلمان در فروردين ماه ســـال 1389 (مارس 2010) گردیده اســــت كه يكي از استانداردهای مطرح دنیا در زمینه تأیید کیفی محصول می باشد.
دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن از معتبرترین مراجع داخل کشور است که تولیدکنندگان پروفیل درب و پنجره دوجداره می توانند با رعایت فاکتـــورهای کیفی به این نشان دست یابند، این گواهیــنامه به شرکت هایی ارائه می شود که تولیدات آن ها ضمن احراز موفقیت در 10 آزمون مشخص، منطبق با دستور العمل های اجرایی مربوط به ساخت در و پنجره های استاندارد باشد.

کاهش تبادل حرارتی
با توجه به پائیـن بودن ضریب انتـقال حرارتی پروفیـل های درب و پنجره upvc و همچنین به خاطر وجود حفره های خالی داخل پروفیل میزان تبادل حرارت به حد قابل توجهی پائین می آید، در نتیجه مصرف انرژی در فصول مختلف سال کمتر می شود.

بهره وری انرژی
پنـجره upvc به همراه شیــشه های چـند جداره ضمن کاهش چشم گیر تبادل حـرارتی بین فــضای داخل و خارج ساخـتمان ها از اتلاف انرژی به میــزان قابل توجهی جلوگیــری نمــوده و در نتـیجه بهره وری انرژی را بالاتر می برند.

پروفیل با رنگ و طرح‌ دلخواه
شما علاوه بر طراحي فرم پنجره دلخواه خود بر طبق اصول ايمني و انرژي، امکان انتخاب پروفیل پنجره را با طرح های چوب یا رنگ های مختلف به صورت تک رو یا دو رو لمینیت دارا می باشید، تا بتوانيد رنگ پنجره را با نماي خود تطبيق دهيد. ويستا بست قادر خواهد بود اين امكان را براي شما فراهم نمايد.
يكي از دلايل مهمي كه پروفيل درب و پنجره دوجداره را متمايز مي‌سازد اين است كه پس از اتمام كار، پنجره شما نياز به رنگ‌آميزي نخواهد داشت.


 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 25 اسفند 1394 ساعت: 3:14